Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6604
Title: | ผลของตัวแบบร่วมกับคำถามและตัวแบบร่วมกับบทสรุป ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเนื้อหาวิชาการพยาบาลจิตเวช |
Other Titles: | Effects of Modeling with Question and Modeling with Summary on Achievement of Psyohiatrio Nursing Contents |
Authors: | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ วิลาสินี หทัยพิทักษ์ จิตวิทยาการศึกษา |
Keywords: | การพยาบาลจัดเวชศาสตร์ การศึกษาและการสอน |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี |
Description: | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6604 |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 11.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 178.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 33.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 41.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 442.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 103.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 290.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 908.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_85-119_.pdf | 226.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_399-428_.pdf | 584.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_364-398_.pdf | 663.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_329-363_.pdf | 641.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_294-328_.pdf | 652.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_259-293_.pdf | 632.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_224-258_.pdf | 587.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_189-223_.pdf | 608.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_155-188_.pdf | 561.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_120-154_.pdf | 533.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 26.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 60.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.