Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6575
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วัน เดชพิชัย | en_US |
dc.contributor.author | พัชรินทร์ ท้าวกัญญา | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:47Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:47Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6575 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้(จิตวิทยา) | en_US |
dc.subject | การศึกษาชั้นประถม | en_US |
dc.title | ผลของการใช้ภาพประกอบสองสีและเพศที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Using Two Colored-Illustrations on Academic Achievement of Pratomsuksa V Students with Different Sexes | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 13.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 73.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 27.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 40.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 121.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 114.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 146.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 546.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 771.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_77-84_.pdf | 85.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_62-76_.pdf | 101.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 20.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 48.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.