Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุเทพ สันติวรานนท์ | en_US |
dc.contributor.author | อุไร เหล่าธรรมยิ่งยง | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:26Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:26Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6548 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การบริหารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ครู พฤติกรรม | en_US |
dc.subject | โครงการครูทายาท | en_US |
dc.title | พฤติกรรมของครูโครงการคุรุทายาท ตามเกณฑ์มาตรฐานวิชาชีพครู ในทัศนะของครูและผู้บริหารโรงเรียนประถมศึกษาในเขตการศึกษา 2 | en_US |
dc.title.alternative | KURUTAYAT Teachers' Behaviors Based on Standards of Teaching Professing as Perceived by Primary School Teachers and Administrators in Educational Regions II | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การบริหารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 260 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 8.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 233.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 51.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 358 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 413.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 187.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 463.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 150.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 126.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 61.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.