Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอนันต์ ทิพยรัตน์en_US
dc.contributor.authorศักดิ์พงษ์ นิลไพรัชen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:55:08Z-
dc.date.available2010-12-07T08:55:08Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6440-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการจัดการตลาด วิจัยen_US
dc.subjectกลุ่มออมทรัพย์ การจัดการตลาดen_US
dc.titleองค์ประกอบที่มีความสัมพันธ์กับการยอมรับการจัดตั้งศูนย์สาธิตการตลาด ของสมาชิกกลุ่มออมทรัพย์เพื่อการผลิตen_US
dc.title.alternativeFactors Related to the Adoption of a Demonstration Marketing Center Establishment of the Savings-for-Production Group Membersen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชนen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.59 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf88.33 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf27.23 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf77.55 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf324.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf319.84 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf146.83 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf512.25 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf163 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf19.67 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf104.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.