Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6271
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ทวี ทิมขำ | en_US |
dc.contributor.author | พีรฉัตร แสงฉาย | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:53:21Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:53:21Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6271 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ชุมชนกับโรงเรียน ไทย (ภาคใต้) สงขลา | en_US |
dc.subject | ไทย(ห้าจังหวัดชายแดนภาคใต้) | en_US |
dc.title | ระดับการปฏิบัติงานด้านความสัมพันธ์ระหว่างโรงเรียนกับชุมชนของครูโรงเรียนประถมศึกษาจังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | The Levels of the Primary School Teachers' Performance in School-Community Relations in Changwat Songkhla | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 10.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 147.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 61.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 570.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 422.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 284 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_27-52_.pdf | 462.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-26_.pdf | 463.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 462.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 22.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 113.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.