Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6093
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วิชัย นภาพงศ์ | en_US |
dc.contributor.author | สาธิยา มูหาหมัด | en_US |
dc.date | 2542 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-11-26T09:12:30Z | - |
dc.date.available | 2010-11-26T09:12:30Z | - |
dc.date.issued | 2542 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6093 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | รายการวิทยุ | en_US |
dc.subject | การฟัง | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถม | en_US |
dc.title | ผลของรูปแบบรายการวิทยุที่มีต่อความเข้าใจในการฟังของนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | Effect of Radio Program Models on Listening Comprehension of Prathomsuksa Four Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
References.pdf | 213.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 35.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 89.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 234.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 226.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 362.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 301.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Biography.pdf | 7.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix2.pdf | 581.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix1.pdf | 642.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 27.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 79.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.