Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMonta Chatupote-
dc.contributor.authorThipakorn Binhayeearong-
dc.date.accessioned2010-09-02T06:35:48Z-
dc.date.available2010-09-02T06:35:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5866-
dc.descriptionThesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching (Secondary)en_US
dc.subjectCommunication in educationen_US
dc.subjectStudy and teaching (Middle school)en_US
dc.subjectEnglish Language Study and Teaching Foreign Speakersen_US
dc.titleCommunication strategies : a study of students with higt and low English proficiency in the M.3 English program at Attarkiah Islamiah Schoolen_US
dc.title.alternativeกลวิธีการสื่อสาร : กรณีศึกษานักเรียนโปรแกรมภาษาอังกฤษ ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนอัตตัรกียะห์ ที่มีความสามารถด้านภาษาอังกฤษสูงและต่ำen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
311751.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons