Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorManat Chaisawat-
dc.contributor.authorNithipan Damrongpipat-
dc.date.accessioned2010-09-01T04:04:46Z-
dc.date.available2010-09-01T04:04:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5856-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectTourism Economic aspects Thailanden_US
dc.subjectTourism Social aspects Thailanden_US
dc.titleDeterminants of souvenirs purchasing behavior among international Phuket visitorsen_US
dc.title.alternativeพฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าที่ระลึกของผู้มาเยือนต่างชาติในจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
313791.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons