Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 263 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint AnalysisTeerasak Jindabot; Sanit Srichookiat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat YaiSasiwemon Sukhabot; Attapon Nakram; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in ThailandSasiwemon Sukhabot; Manvika Bu-Iud; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived qualitySumana Laparojkit; Panicha Trakarnudomsuk; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related productsPiyanuch Preechanont; Wit Kritcharoen; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Intra-industry Technology Spillover from Multinational Enterprises in South East AsiaSirinuch Loykulnanta; Olayinka, Joshua Akinlolu; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019The Influence of Family-Friendly Policies on Employee Engagement :A Case Study of the Hotel Industry in Hatyai District, Songkhla Province and Kathu District, Phuket ProvinceDaraneekorn Supanti; Apisara Kaewthaworn; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Displaced Rohingya and Concern for Non-Traditional Security Risk in Southern ThailandBussabong Chaijaroenwatana; Mahbubul Haque; Faculty of Management Sciences (Public Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์
2020Consumers' Buying Behaviour towards Organic Foods: Evidences From Thailand and MalaysiaHossain, Tareq; Haque, Mahbubul; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ; คณะรัฐศาสตร์; Faculty of Political Science
2018ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจ(รถยนต์นั่งส่วนบุคคลไม่เกิน7ที่นั่ง)กรณีศึกษาบริษัทกรุงเทพประกันภัย จำกัด(มหาชน) จังหวัดภูเก็ตวีระศักดิ์ คงฤทธิ์; นันทวัฒน์ ช่วยดู; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ