Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Search
Search:
All of PSU Knowledge Bank
Faculty of Management Sciences
400 Faculty Secretary Office
450 Management
460 Business Administration
464 Accountancy
465 Public Administration
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-25 of 25 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2563
ผลกระทบของระดับผลิตภัณฑ์ของตู้จำหน่ายเครื่องดื่มอัตโนมัติต่อความตั้งใจซื้อเครื่องดื่มพร้อมดื่มของผู้บริโภคในพื้นที่อำเภอหาดใหญ่
ธีรศักดิ์ จินดาบถ
;
รัฐพร วุฒิศักดานนท์
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2563
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางที่ผ่านการรับรองเครื่องหมายฮาลาล ในประเทศไทย
หมะหมูด หะยีหมัด
;
มูฮัมมัดฟารุก ซาอินโมฮัมมัด
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2563
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมของผู้บริโภคในการเลือกใช้ แอปพลิเคชันฟู้ดแพนด้าเพื่อบริการรับส่งอาหาร ในเขตอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
พัฒนิจ โกญจนาท
;
วราภรณ์ เลาหะสัมพันธพร
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562
เหตุผลในการเลือกอาชีพช่างตัดผมมืออาชีพของกลุ่มคนเจนเนอเรชั่นวาย กรณีศึกษา: ช่างตัดผมมืออาชีพ อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
กุลกานต์ เมเวส
;
ตัสนีมซ์ ศรีรัตน์
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562
การศึกษาพฤติกรรมของนักเดินทางไมซ์ และระดับความคิดเห็นต่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด กรณีศึกษา งานแสดงสินค้า Summer Bitter Sweet 2018
พัชราภรณ์ บุญเลื่อง
;
ปัญญาฤทธิ์ ทองกลิ่น
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Discover
Author
1
จันทร์จิรา จีนนา
1
ตัสนีมซ์ ศรีรัตน์
1
ธรรมพร พงศ์พัฒนะพฤทธิ์
1
นพคุณ เลียงประสิทธิ์
1
นภัค นุ้ยศรีดา
1
บัวหลวง วิรัชเจริญวงส์
1
ประวิทย์ บุญสุวรรณ
1
ปัญญาฤทธิ์ ทองกลิ่น
1
ผลสุข บริรักษ์สันติกุล
1
พรทิพย์ ทองอ่อน
.
next >
Subject
5
ความตั้งใจซื้อ
2
การรับรู้ความเสี่ยง
2
การเลือกซื้อสินค้า การตัดสินใจ
2
ระดับผลิตภัณฑ์
2
ส่วนประสมทางการตลาด
1
Electronic Word of Mouth, Online,...
1
Motivation in Purchasing, Organic...
1
กลุ่มคนเจนเนอเรชั่นวาย
1
การจัดการตลาด
1
การจัดแสดงสินค้า
.
next >
Date issued
20
2559
3
2563
2
2562
Has File(s)
25
true