DSpace
 

PSU Knowledge Bank >
Faculty of Education >
262 Education >
262 Thesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243

Title: ผลของการใช้เทคนิคการจัดการห้องเรียนประกอบการสอนโจทย์ปัญหาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และพฤติกรรมทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ในจังหวัดยะลา
Other Titles: Effects of using classroom management techniques in problem-solving instruction on mathematics achievement and social behavior of prathomsuksa two students in Changwat Yala
Authors: มาหะมะ ลาเต๊ะ
คณะศึกษาศาสตร์ (การประถมศึกษา)
Keywords: การสอน ยะลา
คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
การใช้ประโยชน์จากห้องเรียน
Issue Date: 2546
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การประถมศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243
Appears in Collections:262 Thesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
license.html118 BHTMLView/Open
233070.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open

Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2010  Prince of Songkla University  -     Feedback. -   Sitemaps Powered by  DSpace