Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHossain, Tareq-
dc.contributor.authorHaque, Mahbubul-
dc.date.accessioned2021-02-25T09:21:43Z-
dc.date.available2021-02-25T09:21:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13380-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectOrganic food Researchen_US
dc.subjectConsumer behavior Researchen_US
dc.titleConsumers' Buying Behaviour towards Organic Foods: Evidences From Thailand and Malaysiaen_US
dc.title.alternativeพฤติกรรมการเลือกซื้อของผู้บริโภคที่มีต่ออาหารออร์แกนิก: ข้อมูลหลักฐานจากประเทศไทยและประเทศมาเลเซียen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
dc.contributor.departmentคณะรัฐศาสตร์-
dc.contributor.departmentFaculty of Political Science-
Appears in Collections:196 Research
460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446949-abstract.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.