Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446
Title: | การเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบครูเป็นศูนย์กลางและแบบเพื่อนสอนเพื่อนในการพัฒนาความรู้ด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษ |
Other Titles: | Comparisons of teacher-fronted instruction and peer teaching in developing english grammar knowledge |
Authors: | นิสากร จารุมณี ยาวารี สะอีดี Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | ภาษาอังกฤษ ไวยากรณ์;ระบบการเรียนการสอน |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426739.pdf | 7.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.