Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446
Title: การเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบครูเป็นศูนย์กลางและแบบเพื่อนสอนเพื่อนในการพัฒนาความรู้ด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษ
Other Titles: Comparisons of teacher-fronted instruction and peer teaching in developing english grammar knowledge
Authors: นิสากร จารุมณี
ยาวารี สะอีดี
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: ภาษาอังกฤษ ไวยากรณ์;ระบบการเรียนการสอน
Issue Date: 2561
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426739.pdf7.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.