Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศศิวิมล สุขบท-
dc.date.accessioned2015-08-27T06:46:09Z-
dc.date.available2015-08-27T06:46:09Z-
dc.date.issued2552-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9791-
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectนักธุรกิจ ไทย จริยธรรมen_US
dc.titleจริยธรรมทางการตลาดของนักธุรกิจไทยen_US
dc.title.alternativeMarketing ethics : Thai business peopleen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
369323.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons