DSpace
 

PSU Knowledge Bank >
Faculty of Education >
262 Education >
262 Thesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699

Title: ผลการใช้แบบฝึกทักษะภาษาไทยของเด็กบกพร่องทางการเรียนรู้ โดยการมีส่วนร่วมของผู้ปกครอง
Other Titles: Effects of Using Thai Language Training Skill Model for Learning Disability Students by Participation of Parents
Authors: มารุต, ดำชะอม
สุจิตร, สังข์แก้ว
Faculty of Education (Education)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา
Keywords: การจัดการศึกษา
เด็กบกพร่องทางการเรียนรู้
แบบฝึกทักษะ
ภาษาไทย
Issue Date: 2549
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2549
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8699
Appears in Collections:262 Thesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vitae.pdfVitae99.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix666.03 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences159.05 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4178.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3124.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2216.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1528.94 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents121.44 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements105.52 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts114.97 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdfCover114.95 kBAdobe PDFView/Open

Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2010  Prince of Songkla University  -     Feedback. -   Sitemaps Powered by  DSpace