DSpace
 

PSU Knowledge Bank >
Faculty of Education >
263 Educational Technology >
263 Thesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8261

Title: ผลของการใช้ชุดการสอน เรื่องการเขียนพยัญชนะไทยที่มีต่อความสามารถในการเขียนของนักเรียนที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ (Learning disabilities): กรณีศึกษานักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 และ 3 โรงเรียนบ้านคอลอตันหยง อำเภอหนองจิก จังหวัดปัตตานี
Other Titles: Effects of using instructional package on Thai alphabet writing ability of learning disabilities students: A case study of Primary grade 2 and 3 students Kolotanhyong school, Nongchik district, Pattani province
Authors: ธีรพงศ์, แก่นอินทร์
ซูไรยา, อาแด
Faculty of Education (Educational Technology)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาเทคโนโลยีการศึกษา
Keywords: นักเรียนที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้
Learning disabilities
การพัฒนาบทเรียน
ปัตตานี
ไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8261
Appears in Collections:263 Thesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vitae.pdfVitae104.17 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix2.08 MBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences194.8 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5218.7 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4188.19 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3261.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2894.04 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1238.38 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents128.64 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement109.28 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts134.76 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdfCover121.83 kBAdobe PDFView/Open

Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2010  Prince of Songkla University  -     Feedback. -   Sitemaps Powered by  DSpace