Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059
Title: ผลของวิธีการสอนแบบสตอรี่ไลน์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสุขศึกษาและแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Effects of Storyline Teaching Method on Health Studies Achievement and Achievement Motivation of Prathomsuksa Four Students
Authors: อัจฉรา, ธรรมาภรณ์
ชูเกียรติ, โดรอนิง
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: จิตวิทยาการศึกษา;วิธีการสอน
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: สารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059
Appears in Collections:286 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover244.67 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts219.11 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement190.87 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents287.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1792.52 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2487.87 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3265.98 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4324.1 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences262.92 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix835.34 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae208.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.