Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6689
Title: ผลของการนำเรื่องต่างรูปแบบที่มีต่อการจำเนื้อเรื่องของนักเรียนที่มีเพศต่างกัน
Other Titles: Effects of Different Introductory Forms on Memorization of Prose of Students of Different Sexes
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
ปิยาภรณ์ รอดไฝ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: ความจำ วิจัย;การเรียนรู้ (จิตวิทยา)
Issue Date: 2532
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6689
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf15.25 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf129.6 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf25.35 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf56.8 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf190.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf192.27 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf199.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf449.79 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf516.64 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf26.27 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf50.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.