Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620
Title: อิทธิพลของคำนิยามและแบบการเสนอตัวอย่างที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ของนักเรียนที่พูดภาษาที่หนึ่งต่างกัน
Other Titles: Influences of Definition and Types of Instance Presentation on Concept Learning of Students with Different First Languages
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
แวอามีนะห์ แปเฮาะอีเล
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: ภาษาไทย คำศัพท์;การสอน
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.69 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf124.2 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf33.84 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf88.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf116.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf216.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf295.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf259.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf549.4 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf568.38 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf24.37 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf78.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.