Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6609
Title: ผลของผังกราฟิกที่มีต่อการเรียนรู้เนื้อหาวิชาสังคมศึกษา และความคงทนในการเรียนรู้วิชาสังคมศึกษา ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนแตกต่างกัน
Other Titles: Effects of Graphic Organizers on Content Learning and Retention of Social Studies in Mattayomsuksa Two Students with Different Academic Achievement
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
เขมรัฐ อภิรักษ์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การสอน วิจัย;สังคมศึกษา กิจกรรมการเรียนการสอน;สังคมศึกษา การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2548
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6609
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf11.04 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf206.27 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf11.55 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf71.06 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf374.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf180.76 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf339.29 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf268.78 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf115.83 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.89 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf69.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.