Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6420
Title: ผลการสอนโดยการเรียนแบบวัฎจักรการเรียนรู้กับการสอนตามคู่มือครูของ สสวท. ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาเคมี ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย
Other Titles: Effect of Learning Cycle and IPST Teacher's Manual Methods on Chemistry Achievement of Upper Secondary School Students
Authors: สุวิมล เขี้ยวแก้ว
พงศ์รัตน์ ธรรมชาติ
วิทยาศาสตร์ศึกษา
Keywords: เคมี การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2545
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6420
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.04 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf183.04 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf24.17 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf45.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf382.78 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf93.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf276.04 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf691.77 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf172.38 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_75-113_.pdf598.82 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_114-154_.pdf584.69 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf24.31 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf71.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.