Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุวิมล เขี้ยวแก้วen_US
dc.contributor.authorฮัซลินดา อัลมะอาริฟีย์en_US
dc.date2551en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:23Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:23Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6368-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลสัมฤทธิ์ในการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์และเจตคติต่อวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนที่ได้รับการจัดการเรียนรู้ด้วยวัฏจักรการสืบเสาะหาความรู้ประกอบการเขียนแผนผังมโนมติen_US
dc.title.alternativeEffects of Science Instruction Using Inquiry Cycle Combined with Concept Mapping on Learning Achievement in Science and Attitude towards Science of Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentวิทยาศาสตร์ศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf41.35 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf149.64 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf73.64 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf82.86 kBAdobe PDFView/Open
chapter5.pdf147.79 kBAdobe PDFView/Open
chapter4.pdf79.92 kBAdobe PDFView/Open
chapter3.pdf174.74 kBAdobe PDFView/Open
chapter2.pdf381.23 kBAdobe PDFView/Open
chapter1.pdf103.96 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf427.9 kBAdobe PDFView/Open
Acknowleagements.pdf49.18 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdf81.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.