Browsing by Author คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 214  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016A comparison of capital structure between the pre-, during-, and post-Asian financial crisis: a case study of South Korean and Thai companiesThanawut Saengkassanee; Jaeyoun Jeon; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived qualitySumana Laparojkit; Panicha Trakarnudomsuk; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Corporate Social Responsibility of Hospitals in Southern ThailandMuttanachai Suttipun; Amarawan Pentrakan; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Nut-Arin Musikapart; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2009Evaluation of auto8grade grading softwareAree Limwudhikraijirath; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok ThailandSasiwemon Sukhabot; Keanika Ridleun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Pimchanok Aramrungroj; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat YaiSasiwemon Sukhabot; Attapon Nakram; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-ThailandSasiwemon Sukhabot; Mahamat Abdourrahmane; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and BotswanaKaedsiri Jaroenwisan; Tshukudu, Mabel; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint AnalysisTeerasak Jindabot; Sanit Srichookiat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in ThailandSasiwemon Sukhabot; Manvika Bu-Iud; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Service quality, customer satisfaction and service loyalty in retail banking sector in Thailand & Malaysia : ‡ban exploratory research on validity and critical factorSasiwemon Sukhabat; Chuen, Seong Ooi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2532กลยุทธส่งเสริมการตลาดของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดสุราษฎร์ธานี ภูเก็ต และสงขลายุพาวดี โพชนุกูล; อำพร วิริยโกศล; สมมาตร จุลิกพงศ์; คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2542กลยุทธ์ธุรกิจการค้าและการท่องเที่ยวชายแดนภาคใต้ของประเทศไทยอำพร วิริยโกศล; เกิดศิริ เจริญวิศาล; ทิพย์วรรณ เรืองกิตติสกุล; ปริญญา เชาวนาศัย; พรรษมน บุษบงษ์; ยุพาวดี สมบูรณกุล; วิวัฒน์ แซ่หลี; สุพัตรา โมกขกุล; คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2560การกำหนดราคาที่เหมาะสมสำหรับปาล์มน้ำมันคุณภาพสุทธิจิตต์ เชิงทอง; รุ่งทิวา เพชรประพันธ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2541การขายตรงในรูปแบบการตลาดหลายชั้น : Direct Sale in Case Multi-Level Marketingณัฐธิดา น้ำใจทหาร; ศศิวิมล สุขบท; คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2557การควบคุมภายในกับประสิทธิภาพขององค์กร : กรณีศึกษาองค์กรปกครองส่วนท้องถิ่นในพื้นที่ภาคใต้สมแก้ว รุ่งเลิศเกรียงไกร; สุปรียา มนตรี; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2553การจัดกระบวนการลอจิสติกส์แบบใหม่ในอุตสาหกรรมอาหารทะเลแช่แข็เสาวนี จุลิรัชนีกร; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ