Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018The effect of teacher and peer feedback on english writing developmentThanyapa Palanukulwong; Sarina Kalong; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018Effects of Guided Inductive and Deductive Instruction on Grammar Learning in an EFL ContextAnchana Rukthong; Wanwisa Watcharakorn; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018The vocational students' use of vocabulary learning strategies and their vocabulary knowledgeUsa Intharaksa; Natcha Puagsang; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018The distribution of instructional time in secondary, non-intensive Thai EFL classes : Effects on grammar acquisition and student engagementPanida Sukseemuang; Stoltzfus, Michael; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018The Effects of Using WordSift in English Vocabulary Teaching on Student Vocabulary Retention and Depth at a Thai Secondary SchoolZainee Waemusa; Supatida Dumchoo; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์