Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Using scripted role-play to improve oral english performance : a study of grade six students at Chariyathamsuksa Foundation School, SongkhlaKemtong Sinwongsuwat; Ardae Makeh; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013A comparative study of language use in oral presentations of Thai EFL learners and English-native studentsKemtong Sinwongsuwat; Cherdsak Yeereem; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013Using seripted and non-scripted role-plays to improve speaking performance of hotel engineering staffKemtong Sinwongsuwat; Sawinee Rodpradit; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013Using non-scripted role-play to teach speaking skills : a study of English conversation of Thai College students at Yala Rajabhat UniversityKemtong Sinwongsuwat; Nuchanan Naksevee; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013Developing ability to translate homonyms and homographs via training in part of speech identification and dictionary useMonta Chatupote; Jitsuda Laongphol; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013Cultural contents in fundamental english coursebooks :‡ba study of new headway and teachers' perceptions and expectationsAdisa Teo; Wanvisa Angsutara; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013The effects of two types of direct corrective feedback on EFL writingPrachamon Aksornjarung; Piyanut Kaewkasi; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013Conversation proficiency assessment : a comparative study of two-party peer interaction and interview interaction implemented with Thai EFL learnersKemtong Sinwongsuwat; Ratchawan Ussama; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์