Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.032 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Effectiveness of Explicit Instruction in Pronunciation of English Unfamiliar Sounds: A Case Study of M.5 Students at Darussalam School, Narathiwat ProvincePremin Karavi; Nurhaswanee Boto; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effects of Using Concordances on EFL Learners’ Ability to Self-Correct Grammatical ErrorsChonlada Laohawiriyanon; Asama Tasanameelarp; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Pragmatic Competence in Requests: A Case of Thai English TeachersPatama Aksornjarung; Suratchawadee Pinyo; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Reading and Writing Skills Development: The Use of SQ5R TechniqueWaraporn Sripetpun; Tanomchit Sangcharoon; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010An Attitudinal Study of Varieties of English: Voices from Thai University English LearnersAdisa Teo; Naratip Jindapitak; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Cultural Contents of an in-use EFL Textbook and English Major Students’ Attitudes and Perceptions towards Culture Learning at Jiangxi University of Science and Technology, ChinaChonlada Laohawiriyanon; Jing Xiao; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Teaching questioning and answering skills through Information-Gap Activities : a case study of Thai EFL studentsKemtong Sinwongsuwat; Rongdara Rochanahasadin; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effectiveness of inductive approach to grammer learning for writing course : a case study of 2nd year English Major students, Suratthani Rajabhat UniversityPremin Karavi; Prisna Putthasupa; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Thai EFL learner's use of discourse markers in English conversation : a study of business English students at didyasarin international collegeKemtong Sinwongsuwat; Wipawanna Nookam; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effects of cooperative learning on writing ability of Thai secondary school studentsMonta Chatupote; Nakamol Nudee; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์