Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 81 (Search time: 0.017 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Impact of Journal Writing with Peer Feedback on EFL Students’ Writing AbilityThanyapa Chiramanee; Watcharee Kulprasit; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effectiveness of Explicit Instruction in Pronunciation of English Unfamiliar Sounds: A Case Study of M.5 Students at Darussalam School, Narathiwat ProvincePremin Karavi; Nurhaswanee Boto; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2011The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary Knowledge of Thai Undergraduate StudentsWaraporn Sripetpun; Tinutda Komol; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effects of Using Concordances on EFL Learners’ Ability to Self-Correct Grammatical ErrorsChonlada Laohawiriyanon; Asama Tasanameelarp; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012Relationships between vocabulary learning strategies and vocabulary knowledge and reading comprehensionWaraporn Sripetpun; Sukanlaya Thavornpon; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012Pragmatic features in English course materials used at a Thai UniversityPrachamon Aksornjarung; Sirion Wichien; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012Investingation of communicative tasks in senior high school coursebooks in ChinaMonta Chatupote; Sujing Wang; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Pragmatic Competence in Requests: A Case of Thai English TeachersPatama Aksornjarung; Suratchawadee Pinyo; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012Effects of using online dictionary and intensive involvement tasks in developing EFL learners' receptive and productive knowledge of verb-noun collocationsChonlada Laohawiriyanon; Muhammadsorlaeh Hamad; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018Effects of Guided Inductive and Deductive Instruction on Grammar Learning in an EFL ContextAnchana Rukthong; Wanwisa Watcharakorn; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์