Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorภาณุวัฒน์ ภักดีอักษร-
dc.contributor.authorเจตนา ชีวเจริญกุล-
dc.date.accessioned2020-02-11T09:15:37Z-
dc.date.available2020-02-11T09:15:37Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12602-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectการตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อมen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์สีเขียว การตัดสินใจen_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์กันแดดที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อมทางทะเลของนักท่องเที่ยวในแหล่งท่องเที่ยวประเภทชายหาด (Beach Attraction) : กรณีศึกษาจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.title.alternativeFactors affecting Ocean-friendly sunscreen purchasing decision of Beach attraction tourists : the case study of Phuket provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (MBA(Thai))-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว (บริหารธุรกิจ)-
Appears in Collections:9505 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435275.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.