Browsing by Author Panida Sukseemuang

Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Corrective feedback and learner uptake in ESL speaking classes taught by native english and non-native english teachersPanida Sukseemuang; Sen Zhang; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018The distribution of instructional time in secondary, non-intensive Thai EFL classes : Effects on grammar acquisition and student engagementPanida Sukseemuang; Stoltzfus, Michael; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2021Effectiveness of Using Grammar Logs with Explicit Corrective Feedback in Improving Written Grammar of Lower Secondary School StudentsPanida Sukseemuang; Phatcharaphan Sakanlai; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2019Effects of Digital Game-Based Learning on Vocabulary Gain, Retention Motivation and Perceptions of Thai Upper Primary School StudentsPanida Sukseemuang; Tanaporn Kongprab; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2017Students' Perceptions, Satisfaction, Practices and the Effectiveness of Tell Me More as an English Language Learning ToolPanida Sukseemuang; Gyamfi, George; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์