Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)

Showing results 20 to 39 of 396 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and BotswanaKaedsiri Jaroenwisan; Tshukudu, Mabel; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2008Motivation and behavior of Thai outbound tourists to EuropeKullada Phetvaroon; Witchu Chaipinit; Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2018Motives influencing the use of social media behaviours among baby boomer generation in Songkhla provinceNuttida Suwanno; Jindaporn Pussara; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022OFD Platform Factors, Customer Experience, Attitude and Behavioral Intention towards OFD Service in Southern of ThailandWanamina Bostan Ali; Hadear Hayeebanung; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry ThailandSumana Laparojkit; Prapatsara Anantapokai; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint AnalysisTeerasak Jindabot; Sanit Srichookiat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018Pre-IPO and Post-IPO firm performance: Evidence from Thai Listed CompaniesKlangjai Sangwichitr; Achima Chalarat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017The relationship between firm profitability and stock price: A case study of SET100 listed company in the stock exchange of Thailand during 2014 to 2016Muttanachai Suttipun; Wanphat Choksakunphan; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2016The Relationship between HR Practices and Employee Intention to Leave the Hospitality Industry in BhutanSuthinee Rurkkhum; Jangchuk Dema; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The relationship between positive psychological capital, employee engagement and organizational citizenship behaviour: A case study of an oil and gas company, SongkhlaDaraneekorn Supanti; Jakita Maka-A-Pirak; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in ThailandSasiwemon Sukhabot; Manvika Bu-Iud; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Service quality, customer satisfaction and service loyalty in retail banking sector in Thailand & Malaysia : an exploratory research on validity and critical factorSasiwemon Sukhabat; Chuen, Seong Ooi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022The Ways of Earning Money for the University by the Support Staff: Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yaiบรรพต วิรุณราช; เจนจิรา นวลมาก; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2555กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลาวิวัฒน์ แซ่หลี; นิมิต ซุ้นสั้น; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022กลยุทธ์การพิจารณาสินเชื่อรูปแบบใหม่ภายหลังสถานการณ์โควิด – 19 สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมของสำนักสินเชื่อธุรกิจลูกค้า SMEs 18 ธนาคารออมสินกุลวดี ลิ่มอุสันโน; วรรณศิริ ไหมพรม; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022กลยุทธ์สู่ความสำเร็จในอาชีพผู้แทนขายทางด้านการแพทย์บรรพต วิรุณราช; สวรรยา เลขมาศ; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2565กลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเข้าร่วมงานวิ่งถนนในประเทศไทยหลังโควิด-19พัชราภรณ์ บุญเลื่อง; ภัทรวดี อ่อนเอกสิทธิ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2561การกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็มธีรศักดิ์ จินดาบถ; นัทวัฒน์ นคราวงศ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2560การกำหนดราคาที่เหมาะสมสำหรับปาล์มน้ำมันคุณภาพสุทธิจิตต์ เชิงทอง; รุ่งทิวา เพชรประพันธ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ