Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 26 of 241 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok ThailandSasiwemon Sukhabot; Keanika Ridleun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Pimchanok Aramrungroj; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat YaiSasiwemon Sukhabot; Attapon Nakram; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562FinTech กับบทบาทในการจัดการหนี้ครัวเรือนนอกระบบ เพื่อปรับปรุงคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืนกลางใจ แสงวิจิตร; พเนิน อินทะระ; ภูมิ ชี้เจริญ; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-ThailandSasiwemon Sukhabot; Mahamat Abdourrahmane; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related productsPiyanuch Preechanont; Wit Kritcharoen; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and BotswanaKaedsiri Jaroenwisan; Tshukudu, Mabel; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2008Motivation and behavior of Thai outbound tourists to EuropeKullada Phetvaroon; Witchu Chaipinit; Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2017A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry ThailandSumana Laparojkit; Prapatsara Anantapokai; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint AnalysisTeerasak Jindabot; Sanit Srichookiat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018Pre-IPO and Post-IPO firm performance: Evidence from Thai Listed CompaniesKlangjai Sangwichitr; Achima Chalarat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The relationship between positive psychological capital, employee engagement and organizational citizenship behaviour: A case study of an oil and gas company, SongkhlaDaraneekorn Supanti; Jakita Maka-A-Pirak; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in ThailandSasiwemon Sukhabot; Manvika Bu-Iud; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Service quality, customer satisfaction and service loyalty in retail banking sector in Thailand & Malaysia : an exploratory research on validity and critical factorSasiwemon Sukhabat; Chuen, Seong Ooi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2555กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลาวิวัฒน์ แซ่หลี; นิมิต ซุ้นสั้น; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2561การกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็มธีรศักดิ์ จินดาบถ; นัทวัฒน์ นคราวงศ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2560การกำหนดราคาที่เหมาะสมสำหรับปาล์มน้ำมันคุณภาพสุทธิจิตต์ เชิงทอง; รุ่งทิวา เพชรประพันธ์; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2557การควบคุมภายในกับประสิทธิภาพขององค์กร : กรณีศึกษาองค์กรปกครองส่วนท้องถิ่นในพื้นที่ภาคใต้สมแก้ว รุ่งเลิศเกรียงไกร; สุปรียา มนตรี; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2553การจัดกระบวนการลอจิสติกส์แบบใหม่ในอุตสาหกรรมอาหารทะเลแช่แข็เสาวนี จุลิรัชนีกร; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ