Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)

Showing results 10 to 29 of 396 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok ThailandSasiwemon Sukhabot; Keanika Ridleun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Pimchanok Aramrungroj; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat YaiSasiwemon Sukhabot; Attapon Nakram; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562FinTech กับบทบาทในการจัดการหนี้ครัวเรือนนอกระบบ เพื่อปรับปรุงคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืนกลางใจ แสงวิจิตร; พเนิน อินทะระ; ภูมิ ชี้เจริญ; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-ThailandSasiwemon Sukhabot; Mahamat Abdourrahmane; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019The impact on repurchase intention of cosmetic via Facebook in Songkhla provinceSirinuch Loykulnanta; Kansuda Mahasawat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019The Influence of Family-Friendly Policies on Employee Engagement :A Case Study of the Hotel Industry in Hatyai District, Songkhla Province and Kathu District, Phuket ProvinceDaraneekorn Supanti; Apisara Kaewthaworn; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Intra-industry Technology Spillover from Multinational Enterprises in South East AsiaSirinuch Loykulnanta; Olayinka, Joshua Akinlolu; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Investigating the determinants and integrated relationships of corporate social responsibility within the global sypply chain ; a comparatie study between Thailand and Bangladesh garment sectorsHossain, Tareq Bin; Momin, Mahmood Ahmed; Muttanachai Suttipun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related productsPiyanuch Preechanont; Wit Kritcharoen; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and BotswanaKaedsiri Jaroenwisan; Tshukudu, Mabel; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2008Motivation and behavior of Thai outbound tourists to EuropeKullada Phetvaroon; Witchu Chaipinit; Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2018Motives influencing the use of social media behaviours among baby boomer generation in Songkhla provinceNuttida Suwanno; Jindaporn Pussara; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022OFD Platform Factors, Customer Experience, Attitude and Behavioral Intention towards OFD Service in Southern of ThailandWanamina Bostan Ali; Hadear Hayeebanung; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry ThailandSumana Laparojkit; Prapatsara Anantapokai; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint AnalysisTeerasak Jindabot; Sanit Srichookiat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018Pre-IPO and Post-IPO firm performance: Evidence from Thai Listed CompaniesKlangjai Sangwichitr; Achima Chalarat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017The relationship between firm profitability and stock price: A case study of SET100 listed company in the stock exchange of Thailand during 2014 to 2016Muttanachai Suttipun; Wanphat Choksakunphan; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2016The Relationship between HR Practices and Employee Intention to Leave the Hospitality Industry in BhutanSuthinee Rurkkhum; Jangchuk Dema; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ