Browsing by Author Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 57 to 76 of 79 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Perception of International tourists on Road Safety in PhuketPanuwat Phakdee-Auksorn; Sudarat Kamnerdtong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009The Potential of changwat Krabi to be developed as a long stay tourist destinationManat Chaisawat; Thanatip Boonyarat; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The poterntial of agro-tourism in Sri Lanka: a case study of the tea industryManat Chaisawat; De Silva, S.I.A.U.K.; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The present situation of travel agencies and their future prospects in BhutanManat Chaisawat; Tashi Dorji; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Proposed Guidelines for Improving Local Residents Participation on Sustainable Tourism Development: The Case of Tambon Chalong, Amphur Muang, Changwat PhuketIlian Assenov; Varaporn Choosri; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014Psychological empowerment, job satisfaction, and employees commitment of hotel employees in KrabiNareeya Weerakit; Narongchai U-Yhanang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018The Relationship between Work Values, Work-Life Balance and Employee Committee : A Case Study of Generation Y Hotel Employees in PhuketNareeya Weerakit; Ratirat Na Pathalung; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service quality measurement in the budget accommodation sector : A case study of backackers and hostels in PhuketPrateep Wetprasit; Patchawan Anuntakitsopon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Sustainable tourism development : the case study of Tambon Maikhao, Amphur Thalang, Changwat PhuketManat Chaisawat; Puttaporn Bunna; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Sustainable tourism development in world cultural heritage site, Luangprabang town, Luangprabang Proving, Lao PDRManat Chaisawat; Chansone Keomanivong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015The assessment of international tourists' perception and revisit intention towards Thai government's beach clean-up policy : A case study of patong beach, PhuketPornpisanu Promsivapallop; Pattma Korkamnertkawin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2559The Impact of Social Media on Customer Decision Making in the Tourist-Targeted real estate industry of Phuket / Yuwarat BoonyothayarnIlian Assenov; Yuwarat Boonyothayarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Tourism impact on rural community: The case of four districts in Songkhram river basin, Northeast of ThailandAree Tirasatayapitak; Phattamaca Inthisang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Tourism promotion in green season : a case study of Khao Lak, Phang-Nga ProvinceAphirom Promchanya; Fungkiat Mahiphan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Understanding chinese tourists' motivations for visiting buddhism-related attractions in PhuketPanuwat Phakdee-Auksorn; Yu Wang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Understanding Hotel Employees’ Motivation in Phuket, ThailandAssenov, Ilian; Wilaiwan Pakkulnant; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Work life balance of small hotel independent's managers in Phuket ProvinceNareeya Weerakit; Peerapong Kongchuay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว