Browsing by Author Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)

Showing results 24 to 43 of 118 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Crisis management in meeting and incentive industry : a case study in PhuketTatiyaporn Jarumaneerat; Yupaporn Swangpunt; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2023Crisis Management of Upscale Hotels in Phuket during COVID-19 PandemicPornpisanu Promsivapallop; Julalak Phimarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster, ThailandNaree Weerakit; Phimnada Fowler; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The current situation and future development of hospitality and tourism higher education in VietnamManat Chaisawat; Nguyen Thi My Hanh; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Current yacht tourism assessment : a case study of PhuketKullada Phetvaroon; Suporn Pongsanukulwech; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.comAssenov, Ilian; Thatiphat Uengsinkhatrakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Demand fluctuation in restaurant industry; patterns, impacts, and management strategies : a case study in fine dining restaurants in PhuketPornpisanu Promsivapallop; Wiphaporn Jobrich; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022The Destination image of Phuket from the perspective of Thai tourists during Covid-19Kullada Phetvaroon; Prapaporn Kaewklub; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2011Destination Management of Urban Cultural Heritage Tourism from Perspectives of Stakeholders: A Case Study of Jakarta Old Town, IndonesiaAree Tirasatayapitak; Rukendi, Cecep; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Determinants of souvenirs purchasing behavior among international Phuket visitorsManat Chaisawat; Nithipan Damrongpipat; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022The deterministic factor of hotel selection in Phuket during COVID-19:A case study of domestic touristsChayanon Phucharoen; Piyanuch Limapan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Developing home stay tourism in Ban Bang Pat, Changwat Phang-NgaAree Tirasatayapitak; Nalinporn Boonrodrak; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Development strategies for hospitality SMEs in Kabul, AfghanistanNaree Weerakit; Shabir Ahmad Abdul Saleem; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007E-mail customer service quality : the case of Thai travel agenciesIlian Assenov; Nutjika Saweksup; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2020Eco-Friendly Practices in Certifed Green Hotels in Phuket A Case Study of Russian TouristsIlian Assenov; Elizaveta Nosovkina; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Ecotourism Development in Lao PDR: A Case Study of Khammouane ProvinceAssenov, Ilian; Phonemany Soukhathammavong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019The Effect of Leadership Behavior on Employee Engagement: A case study of hotels in Mandalay, MyanmarNareeya Weerakit; Phyo Myint Zu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Employee engagement in independent hotels in PhuketNaree Weerakit; Anatchai Nilsiri; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Environmental Impacts of Water-Based Activities in Phuket Marine TourismAphirom Promchanya; Vipaporn Thongphong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014An examination into the potential demand for care homes in ThailandIlian Assenov; Arunrat sutthara; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว