Browsing by Author Chonlada Laohawiriyanon

Showing results 3 to 9 of 9 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Developing english speaking skills of grade 2 learners through captioned and keyword-only picturesChonlada Laohawiriyanon; Nittaya Manuy; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2011The Effects of intensive phonics instruction on Thai-Muslim grade 5 students' English reading and writing abilities : a case studyChonlada Laohawiriyanon; Hamdi Kodae; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010Effects of Using Concordances on EFL Learners’ Ability to Self-Correct Grammatical ErrorsChonlada Laohawiriyanon; Asama Tasanameelarp; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012Effects of using online dictionary and intensive involvement tasks in developing EFL learners' receptive and productive knowledge of verb-noun collocationsChonlada Laohawiriyanon; Muhammadsorlaeh Hamad; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2017Effects of Using Paper-based Concordance on ELL's Logical Connector KnowledgeChonlada Laohawiriyanon; Thamonwan Dankittikul; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2008Employing a genre-based approach to teaching recount and exposition writingsChonlada Laohawiriyanon; Kanya Panjapakdee; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2014Receptive and productive knowledge of verb+noun and adjective+noun collocations of international program and english major students of Prince of Songkla UniversityChonlada Laohawiriyanon; Nuramal Bueraheng; Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics); คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์