Browsing by Author คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว

Showing results 88 to 107 of 124 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Perceived green meeting practices, behaviours and intentions of participants towards green meetings in BangkokTatryaporn Jarumaneerat; Krittabhas Khwanyuen; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2020Perceived Impacts of Tourism on Quality of Life of the Residents in Bulon Island,Satun ProvincePanuwat Phakdee-auksorn; Atchima Marangkun; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Perception of International tourists on Road Safety in PhuketPanuwat Phakdee-Auksorn; Sudarat Kamnerdtong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022Perceptions of Chinese People Toward Phuket’s Destination Image and Intention to Visit Phuket: The Influence of Phuket Sandbox Program ImplementationPanuwat Phakdeeauksorn; Hu, Zhaoxiang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009The Potential of changwat Krabi to be developed as a long stay tourist destinationManat Chaisawat; Thanatip Boonyarat; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The poterntial of agro-tourism in Sri Lanka: a case study of the tea industryManat Chaisawat; De Silva, S.I.A.U.K.; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The present situation of travel agencies and their future prospects in BhutanManat Chaisawat; Tashi Dorji; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Proposed Guidelines for Improving Local Residents Participation on Sustainable Tourism Development: The Case of Tambon Chalong, Amphur Muang, Changwat PhuketIlian Assenov; Varaporn Choosri; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014Psychological empowerment, job satisfaction, and employees commitment of hotel employees in KrabiNareeya Weerakit; Narongchai U-Yhanang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018The Relationship between Work Values, Work-Life Balance and Employee Committee : A Case Study of Generation Y Hotel Employees in PhuketNareeya Weerakit; Ratirat Na Pathalung; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service quality measurement in the budget accommodation sector : A case study of backackers and hostels in PhuketPrateep Wetprasit; Patchawan Anuntakitsopon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2006The service quality of Phuket tourist guides : an assessment applying the importance-performance analysis modelIlian Assenov; Sukhumaan Klamsaensai; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022Social Media Travel Influencers: Strategic Insights and Impact on Domestic Travel Decision Making by Thai MillennialsAssenov, Ilian; Sutasinee Na Nakhon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Strata ownership resorts and the investment decision as a question of capital budgeting : a proposed method's application in Phuket Luxury tourism accommodationAssenov, Ilian; Amos Mabey, James; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Sustainable tourism development : the case study of Tambon Maikhao, Amphur Thalang, Changwat PhuketManat Chaisawat; Puttaporn Bunna; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Sustainable tourism development in world cultural heritage site, Luangprabang town, Luangprabang Proving, Lao PDRManat Chaisawat; Chansone Keomanivong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015The assessment of international tourists' perception and revisit intention towards Thai government's beach clean-up policy : A case study of patong beach, PhuketPornpisanu Promsivapallop; Pattma Korkamnertkawin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว