Browsing by Author คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว

Showing results 16 to 35 of 124 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Career Analysis of Hotel General managers : A Comparison Study Between Domestic, Independent and International HotelsNareeya Weerakit; Wararak Puetpan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007Challenges to ecotourism development in Sri Lanka : an assessmentIlian Assenov; P.U. Ratnayake; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Coastal resource assessment for surf tourism in tourism in ThailandIlian Assenov; Steven Andrew Martin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Community participation for sustainable tourism inheritage site: the case of Angkor, Siem Reap province, CambodiaAree Tirasatayapitak; Santran Kang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2013Community participation in culture-based tourism development : a case study of Phnom Oudong, Cambodia.Aree Tirasatayapitak; Lek Savath; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Community-Based Tourism Development at the East Coast of Phuket Island (Tambon Maikhao, Tambon Paklok, Tambon Kohkeaw, and Tambon Rasada)Manat Chaisawat; Bandit Santikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Community-based tourism development in Sihanoukville, CambodiaSukwan Tirasatayapitak; Peng Ponna; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2013Consumer decision making styles in hotel selection in PhuketPornpisanu Promsivapallop; Witchulada Chaithanee; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014Crisis management in meeting and incentive industry : a case study in PhuketTatiyaporn Jarumaneerat; Yupaporn Swangpunt; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2023Crisis Management of Upscale Hotels in Phuket during COVID-19 PandemicPornpisanu Promsivapallop; Julalak Phimarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster, ThailandNaree Weerakit; Phimnada Fowler; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Critical success factors of the medium-sized independent hotels in Phuket / Rawipaaun WichayanurakPrateep Wetprasit; Rawipaaun Wichayanurak; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008The current situation and future development of hospitality and tourism higher education in VietnamManat Chaisawat; Nguyen Thi My Hanh; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Current yacht tourism assessment : a case study of PhuketKullada Phetvaroon; Suporn Pongsanukulwech; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.comAssenov, Ilian; Thatiphat Uengsinkhatrakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Demand fluctuation in restaurant industry; patterns, impacts, and management strategies : a case study in fine dining restaurants in PhuketPornpisanu Promsivapallop; Wiphaporn Jobrich; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022The Destination image of Phuket from the perspective of Thai tourists during Covid-19Kullada Phetvaroon; Prapaporn Kaewklub; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2011Destination Management of Urban Cultural Heritage Tourism from Perspectives of Stakeholders: A Case Study of Jakarta Old Town, IndonesiaAree Tirasatayapitak; Rukendi, Cecep; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Determinants of souvenirs purchasing behavior among international Phuket visitorsManat Chaisawat; Nithipan Damrongpipat; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022The deterministic factor of hotel selection in Phuket during COVID-19:A case study of domestic touristsChayanon Phucharoen; Piyanuch Limapan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว