Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4840
Title: | การแบ่งส่วนตลาดและทางเลือกตลาดเป้าหมายผลิตภัณฑ์สมุนไพรไทย |
Other Titles: | |
Authors: | ศศิวิมล สุขบท คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ผลิตภัณฑ์สมุนไพร การตลาด |
Issue Date: | 2547 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4840 |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
appen.pdf | 89.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
biblio.pdf | 28.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ch5.pdf | 740.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ch4.pdf | 2.69 MB | Adobe PDF | View/Open | |
ch3.pdf | 37.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ch2.pdf | 331.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ch1.pdf | 149.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
content.pdf | 33.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
preface.pdf | 16.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
abs.pdf | 42.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
title.pdf | 97.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.