Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศศิวิมล สุขบท | en_US |
dc.date | 2545 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-06-02T07:12:07Z | - |
dc.date.available | 2010-06-02T07:12:07Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815 | - |
dc.format | 114 หน้า : ภาพประกอบ, แผนภูมิ | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ทำให้ยอมรับสินค้าที่มีชื่อตราเป็นภาษาไทย : กรณีศึกษาผู้บริโภคในกรุงเทพฯ และปริมณฑล | en_US |
dc.title.alternative | The factors affecting customer acceptance for products with Thai wording brands : the case study of customers in Bangkok and surrounded areas | en_US |
dc.type | งานวิจัย | en_US |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | en_US |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
title.pdf | 380.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
231963.pdf | 42.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.