Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815
Title: | ปัจจัยที่ทำให้ยอมรับสินค้าที่มีชื่อตราเป็นภาษาไทย : กรณีศึกษาผู้บริโภคในกรุงเทพฯ และปริมณฑล |
Other Titles: | The factors affecting customer acceptance for products with Thai wording brands : the case study of customers in Bangkok and surrounded areas |
Authors: | ศศิวิมล สุขบท คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯ;ความพอใจของผู้บริโภค กรุงเทพฯ;ชื่อตราผลิตภัณฑ์ กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2545 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4815 |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
title.pdf | 380.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
231963.pdf | 42.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.