Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4812
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมแก้ว รุ่งเลิศเกรียงไกร | en_US |
dc.date | 2525 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-06-02T07:11:58Z | - |
dc.date.available | 2010-06-02T07:11:58Z | - |
dc.date.issued | 2525 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4812 | - |
dc.format | 117 หน้า | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การลงทุน | en_US |
dc.title | ระบบตลาด ราคา และต้นทุนการผลิตของชนบทภาคใต้ ศึกษาเปรียบเทียบสังคมไทยมุสลิมกับสังคมไทยพุทธ | en_US |
dc.type | งานวิจัย | en_US |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | en_US |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
title.pdf | 114.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
20966.pdf | 26.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.