Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243
Title: ผลของการใช้เทคนิคการจัดการห้องเรียนประกอบการสอนโจทย์ปัญหาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และพฤติกรรมทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ในจังหวัดยะลา
Other Titles: Effects of using classroom management techniques in problem-solving instruction on mathematics achievement and social behavior of prathomsuksa two students in Changwat Yala
Authors: มาหะมะ ลาเต๊ะ
คณะศึกษาศาสตร์ (การประถมศึกษา)
Keywords: การสอน ยะลา;คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา);การใช้ประโยชน์จากห้องเรียน
Issue Date: 2546
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การประถมศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233070.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.