Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243
Title: | ผลของการใช้เทคนิคการจัดการห้องเรียนประกอบการสอนโจทย์ปัญหาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และพฤติกรรมทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ในจังหวัดยะลา |
Other Titles: | Effects of using classroom management techniques in problem-solving instruction on mathematics achievement and social behavior of prathomsuksa two students in Changwat Yala |
Authors: | มาหะมะ ลาเต๊ะ คณะศึกษาศาสตร์ (การประถมศึกษา) |
Keywords: | การสอน ยะลา;คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา);การใช้ประโยชน์จากห้องเรียน |
Issue Date: | 2546 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การประถมศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243 |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
233070.pdf | 3.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.