Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 145
Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Current yacht tourism assessment : a case study of Phuket | Kullada Phetvaroon; Suporn Pongsanukulwech; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2018 | Awareness and implementation of green practices : a case study of MICE operators in Phuket, Thailand | Tatiyaporn Jarumaneerat; Garin, Florence Anjali; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2018 | Mainland Chinese Tourists' Decision-making on Medical Tourism in Thailand | Ilian Assenov; He Ye; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2018 | Accessible tourism : an assessment of senior tourists on facilities at cultural and historical tourist attractions in Phuket based on the seven principles of universal design | Tatiyaporn Jarumaneerat; Kanokros Khaonoul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2018 | Demand fluctuation in restaurant industry; patterns, impacts, and management strategies : a case study in fine dining restaurants in Phuket | Pornpisanu Promsivapallop; Wiphaporn Jobrich; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2018 | Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket | Prateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2017 | Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users Perspective | Prateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of Tourist | Prateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2559 | The Impact of Social Media on Customer Decision Making in the Tourist-Targeted real estate industry of Phuket / Yuwarat Boonyothayarn | Ilian Assenov; Yuwarat Boonyothayarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2016 | Career Analysis of Hotel General managers : A Comparison Study Between Domestic, Independent and International Hotels | Nareeya Weerakit; Wararak Puetpan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Analysis of push and pull travel motivation of foreign tourist to local markets : a case study of Phuket, Thailand | Panuwat Phakdee-Auksorn; Kanyapat Pattanapokinsakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2016 | Examination of Thailand as international volunteer tourism destination : profiling of the market and motivations, strengths and weaknesses | Tatiyaporn Jarumaneerat; Juthaporn Kankaew; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Factors influence hotel selection of tourists travelling with children in Phuket | Kullada Phetvaroon; Pakpum Kowisuth; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2017 | Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuket | Nareeya Weerakit; Yulia Lozovitskaya; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | The assessment of international tourists' perception and revisit intention towards Thai government's beach clean-up policy : A case study of patong beach, Phuket | Pornpisanu Promsivapallop; Pattma Korkamnertkawin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Critical success factors of the medium-sized independent hotels in Phuket / Rawipaaun Wichayanurak | Prateep Wetprasit; Rawipaaun Wichayanurak; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2016 | The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, Thailand | Ilian Assenov; Wilawan Chiammanasombut; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2017 | Understanding chinese tourists' motivations for visiting buddhism-related attractions in Phuket | Panuwat Phakdee-Auksorn; Yu Wang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Work life balance of small hotel independent's managers in Phuket Province | Nareeya Weerakit; Peerapong Kongchuay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | Perceived green meeting practices, behaviours and intentions of participants towards green meetings in Bangkok | Tatryaporn Jarumaneerat; Krittabhas Khwanyuen; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 145