Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17808
Title: | กระบวนการและผลลัพธ์ของการขับเคลื่อนกิจการเพื่อสังคม : กรณีศึกษาร้านคนจับปลา จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ |
Other Titles: | The Process and Outcomes of Social enterprise Mobilization : A case study of "Fisher Folk Shop" Prachuap Khiri Khan Province |
Authors: | เยาวนิจ กิตติธรกุล วิจิตรา อุตมะมุณีย์ Marine and Coastal Resources Institute สถาบันทรัพยากรทะเลและชายฝั่ง |
Keywords: | อาหารทะเล การตลาด;ผลิตภัณฑ์ปลา การตลาด;ประมงพื้นบ้าน การตลาด;ผลิตภัณฑ์ประมง การตลาด |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยาศาสตรมหาบัณฑิต (การจัดการทรัพยากรทะเลและชายฝั่ง), 2559 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17808 |
Appears in Collections: | 169 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
423526.pdf | 12.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License