Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเยาวนิจ กิตติธรกุล-
dc.contributor.authorวิจิตรา อุตมะมุณีย์-
dc.date.accessioned2023-02-14T03:55:15Z-
dc.date.available2023-02-14T03:55:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17808-
dc.descriptionวิทยาศาสตรมหาบัณฑิต (การจัดการทรัพยากรทะเลและชายฝั่ง), 2559en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectอาหารทะเล การตลาดen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ปลา การตลาดen_US
dc.subjectประมงพื้นบ้าน การตลาดen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ประมง การตลาดen_US
dc.titleกระบวนการและผลลัพธ์ของการขับเคลื่อนกิจการเพื่อสังคม : กรณีศึกษาร้านคนจับปลา จังหวัดประจวบคีรีขันธ์en_US
dc.title.alternativeThe Process and Outcomes of Social enterprise Mobilization : A case study of "Fisher Folk Shop" Prachuap Khiri Khan Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentMarine and Coastal Resources Institute-
dc.contributor.departmentสถาบันทรัพยากรทะเลและชายฝั่ง-
Appears in Collections:169 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
423526.pdf12.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons