Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kullada Phetvaroon | - |
dc.contributor.author | Chantima Angsuwan | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T07:14:33Z | - |
dc.date.available | 2023-02-13T07:14:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805 | - |
dc.description | Master of Business Administration (Hospitality and Tourism Management), 2016 | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Prince of Songkla University | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/ | * |
dc.subject | Hotels Public relations | en_US |
dc.subject | Tourist camps, hostels, etc. Design and construction | en_US |
dc.title | Factors Enhancing Brand Awareness of Design Hotels on Thailand's Andaman Coastline | en_US |
dc.title.alternative | ปัจจัยที่มีผลต่อการเพิ่มการรับรู้ในตราสินค้าของดีไซน์โฮเต็ลที่ตั้งอยู่บนชายฝั่งทะเลอันดามันของไทย | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
423548.pdf | 8.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License