Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805
Title: | Factors Enhancing Brand Awareness of Design Hotels on Thailand's Andaman Coastline |
Other Titles: | ปัจจัยที่มีผลต่อการเพิ่มการรับรู้ในตราสินค้าของดีไซน์โฮเต็ลที่ตั้งอยู่บนชายฝั่งทะเลอันดามันของไทย |
Authors: | Kullada Phetvaroon Chantima Angsuwan Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Hotels Public relations;Tourist camps, hostels, etc. Design and construction |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Master of Business Administration (Hospitality and Tourism Management), 2016 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17805 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
423548.pdf | 8.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License