Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอาฟีฟี ลาเต๊ะ-
dc.contributor.authorอามีล มาหามะ-
dc.date.accessioned2023-01-04T07:06:02Z-
dc.date.available2023-01-04T07:06:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17769-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การวิจัยและประเมินผลการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectนักศึกษาครู ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleการพัฒนาเกณฑ์ปกติและอิทธิพลเชิงสาเหตุของการรู้วิทยาศาสตร์สำหรับนักศึกษาวิชาชีพครูในพื้นที่สามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
dc.title.alternativeDevelopment of Norm and Causal Influencing Scientific Literacy of Student Teachers in the Three Southernmost Provincesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Measurement and Educational Research)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา-
Appears in Collections:276 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446725.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons