Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17769
Title: | การพัฒนาเกณฑ์ปกติและอิทธิพลเชิงสาเหตุของการรู้วิทยาศาสตร์สำหรับนักศึกษาวิชาชีพครูในพื้นที่สามจังหวัดชายแดนภาคใต้ |
Other Titles: | Development of Norm and Causal Influencing Scientific Literacy of Student Teachers in the Three Southernmost Provinces |
Authors: | อาฟีฟี ลาเต๊ะ อามีล มาหามะ Faculty of Education (Measurement and Educational Research) คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา |
Keywords: | นักศึกษาครู ไทย (ภาคใต้) |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การวิจัยและประเมินผลการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17769 |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
446725.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License