Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมัฮดี แวดราแม-
dc.contributor.authorนูรียะ อิแต-
dc.date.accessioned2023-01-04T06:54:45Z-
dc.date.available2023-01-04T06:54:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17767-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การวิจัยและประเมินผลการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectชุมชนกับโรงเรียน ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectชุมชนแห่งการเรียนรู้ทางวิชาชีพ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleปัจจัยเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อชุมชนแห่งการเรียนรู้ทางวิชาชีพของโรงเรียนสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
dc.title.alternativeCausal Factors Affecting the Professional Learning Community of Schools in Office of the Primary Education Service Area in the Three Southern Border Provincesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Measurement and Educational Research)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา-
Appears in Collections:276 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446615.pdf5.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons