Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739
Title: อิทธิพลของทัศนคติต่อเกย์ผู้มีชื่อเสียงในฐานะผู้ทรงอิทธิพลของตราสินค้าที่มีต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บุคลิกภาพตราสินค้า และความตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภค
Other Titles: The Influence of Attitude to Celebrity Gay Influencers toward Brand Image, Brand personality, and Consumers' Purchase Intention
Authors: ศศิวิมล สุขบท
เอกพันธุ์ ศรีเจริญ
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: การเลือกของผู้บริโภค;ผู้บริโภค ทัศนคติ
Issue Date: 2563
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441734.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons